Müşteri Hizmetlerine Ulaşma

BANKALAR

Moderatör: Becili Adminler

Forum kuralları
BANKALAR
Kullanıcı avatarı
AbdullahSAHIN
Mesajlar: 2143
Kayıt: 28 May 2008 10:18
Nerelisiniz: Beciköyü
HTML Bilgisi: Kötü
Hangi Takımı Tutuyorsunuz: Beci United Spor
eMail: abdullahsahin@becikoyu.com
Konum: Karaman
İletişim:

Müşteri Hizmetlerine Ulaşma

Mesajgönderen AbdullahSAHIN » 12 Şub 2015 10:09

Bu konuyu facebook'ta paylaşın!
Hani bazen bankalarla kafayı yersiniz müşteri hizmetlerine ulaşamazsınız ya onlar size istediklerinde ulaşır siz onlara ulaşamazsınız ulaşmak için araya adam koymayın :)
benim çok işime yaradı sizde faydalanın


Akbank Müşteri temsilcisine bağlanmak için
Beklemeden Müşteri temsilcisine bağlanmak için sırasıyla 2 - TC Kimlik Numaranızı giriniz – NEO kart şifrenizi giriniz - 2- 2 – 0 tuşlayınız. Müşteri temsilcisine bağlanıyor.





albarakaturk anadolu bank müşteri temsilcisine bağlanma
Albarakatürk Müşteri temsilcisine bağlanmak için 445666

Beklemeden Müşteri Temsilcisine bağlanmak için 0 tuşlayınız.





anadolu bank müşteri temsilcisine bağlanma
Anadolu Bank Müşteri temsilcisine bağlanmak için 445550

Beklemeden Müşteri Temsilcisine bağlanmak için sırasıyla 3 – 0 Tuşlayınız.





bank asya müşteri temsilcisine bağlanma
Bank Asya Müşteri temsilcisine bağlanmak için 2- 2 – 4 Tuşlayınız.

0 850 2224888

4444888



Bank Pozitif Müşteri temsilcisine bağlanmak
Bank Pozitif Müşteri temsilcisine bağlanmak için 0 Tuşlayınız.

Citibank Müşteri temsilcisine bağlanmak
Citibank Müşteri temsilcisine bağlanmak için 3 – 3 Tuşlayınız.
denizbank müşteri temsilcisine bağlanma
Denizbank Müşteri temsilcisine bağlanmak için 0 Tuşlayınız.

0 850 2220800

4440800

Eurobank Tekfen Müşteri temsilcisine bağlanma
Eurobank Tekfen Müşteri temsilcisine bağlanmak için 0 Tuşlayınız.
Fibabanka Müşteri temsilcisine bağlanma
Fibabanka Müşteri temsilcisine bağlanmak için 0 Tuşlayınız.
finansbank müşteri temsilcisine bağlanma
Finansbank Müşteri temsilcisine bağlanmak için 0 850 2220900—4440900

Beklemeden Müşteri temsilcisine bağlanmak için, bankaya tanımlı telefondan aradığınızda telesekreter sizi tanıyor menüye yönlendiriyor. Sırasıyla 4- 2 – 6- 2 uşlayın. Kartınızın son 4 hanesini girin – 4 haneli kart şifrenizi giriniz.



garanti müşteri temsilcisine bağlanma
Garanti Bankası Müşteri temsilcisine bağlanmak için 2 – 1- 4 tuşlayınız. ve müşteri numaranızı giriniz.

0 850 2220333 Telefon Bankacılığı: 4440333 Haklı Müşteri hattı : 4440338



halkbank müşteri temsilcisine bağlanma
Halk Bankası Müşteri temsilcisine bağlanmak için 1- 0 Tuşlayınız. 444 0 400

hsbc müşteri temsilcisine bağlanma
HSBC Müşteri temsilcisine bağlanmak için 440111 1-8-4



ingbank müşteri temsilcisine bağlanma
ING Bank Müşteri temsilcisine bağlanmak için 0 850 2220600–4440600

Beklemeden Müşteri temsilcisine bağlanmak için sırasıyla 2 – 0- 0 Tuşlayınız. Yanlış işlem yaptınız uyarısından sonra temsilciye bağlanıyor



isbank müşteri temsilcisine bağlanmaİş Bankası Müşteri temsilcisine bağlanmak
isbank müşteri temsilcisine bağlanmaİş Bankası Müşteri temsilcisine bağlanmak için 0 850 7240724–4440202

Beklemeden Müşteri temsilcisine bağlanmak için sırasıyla 5 – 9- 5- 2 Tuşlayınız.



Kuveyt Türk Müşteri temsilcisine bağlanmak
Kuveyt Türk Müşteri temsilcisine bağlanmak için 2- 0 Tuşlayınız.
sekerbank müşteri temsilcisine bağlanma
Şekerbank Müşteri temsilcisine bağlanmak için 444 78 78

hemen ardından 4-4-0 tuşlayarak temsilciye ulaşabilirsiniz



teb müşteri temsilcisine bağlanma
TEB Müşteri temsilcisine bağlanmak için 0 850 2000666- 4440666

Temsilciye direk bağlanmak için ise şu tuşları kullanabilirsniz 3-1

Tekstilbank Müşteri temsilcisine bağlanma
Tekstilbank Müşteri temsilcisine bağlanmak için 0 Tuşlayınız.

Türkiye Finans Katılım Bankası Müşteri temsilcisine bağlanma
Türkiye Finans Katılım Bankası Müşteri temsilcisine bağlanmak için 444 2 444


Vakıfbank Telefon Müşteri temsilcisine bağlanma
Vakıfbank Telefon Müşteri temsilcisine bağlanmak için 2- 2- 7 Tuşlayınız.


yapıkredi müşteri temsicisine bağlanma
Yapı Kredi Bankası Müşteri temsilcisine bağlanmak için 1 – 7- 2 Tuşlayınız.

444 0 444






ziraatbank müşteri temsilcisine bağlanmak
Ziraat Bankası Müşteri temsilcisine bağlanmak için 4440000

Beklemeden Müşteri temsilcisine bağlanmak için sırasıyla TC Kimlik Numaranızı giriniz - 2 – 1 - Kredi kartı şifrenizi giriniz - 0 Tuşlayınız.

avea müşteri temsilcisine bağlanmak
Avea Müşteri temsilcisine bağlanmak için 4441500

AVEA HATTI OLMAYAN BİR TELEFON ile Beklemeden Müşteri temsilcisine bağlanmak için sırasıyla 2- 1- 0 Tuşlayınız.



turkcell müşteri temsilcisine bağlanmak]

Turkcell Müşteri temsilcisine bağlanmak için 2- 2 Tuşlayınız.



Vodafone Müşteri temsilcisine bağlanmak

Vodafone Müşteri temsilcisine bağlanmak için 1 – 2- 1 – 0 Tuşlayınız.

Turkcell Süperonline Müşteri temsilcisine bağlanma
Turkcell Süperonline Müşteri temsilcisine bağlanmak için 08502220222

Beklemeden Müşteri temsilcisine bağlanmak için sırasıyla 1 – 10 haneli hizmet numaranızı giriniz - 6 Tuşlayınız.
Tivibu Müşteri temsilcisine bağlanmak için

Beklemeden Müşteri temsilcisine bağlanmak için sırasıyla Hizmet aldığınız telefon Numaranızı 10 haneli olarak giriniz – 5- 4- 1 Tuşlayınız.
D-Smart Müşteri temsilcisine bağlanmak için 0 850 2660266–4445565
Digiturk Müşteri temsilcisine bağlanmak için 0 212 4737373
Uydunet Müşteri temsilcisine bağlanmak için 4440126
TTNET Müşteri temsilcisine bağlanmak için 4440375

Beklemeden Müşteri temsilcisine bağlanmak için sırasıyla Hizmet aldığınız telefon Numaranızı 10 haneli olarak giriniz – 1- 4- 1 Tuşlayınız.
Smile ADSL Müşteri temsilcisine bağlanmak için

Smile ADSL artık DSMART NET olmuştur. Mevcut aboneler DSMART NET abonesi olarak devam edecektir.
MNG kargo Müşteri temsilcisine bağlanmak için 1 – 5 Tuşlayınız.

kaynak: forumbahane, tntport ve telefondabekleme.com
Google+ Plus ta (+ pılas okunur) Paylaş

Kullanıcı avatarı
AdemSahin2001
Mesajlar: 2843
Kayıt: 28 May 2008 10:17
Nerelisiniz: Beciköyü
HTML Bilgisi: İyi
Hangi Takımı Tutuyorsunuz: Beci United Spor
eMail: AdemSahin2001@gMail.Com
Konum: AdemSahin2001@gMaiL.Com - The magnificent place of the World and Turkey.
İletişim:

Re: Müşteri Hizmetlerine Ulaşma

Mesajgönderen AdemSahin2001 » 13 Şub 2015 04:09

Bu güzel çalışma için teşekkürler. Ancak ben aradığımda bekleten Müşteri Hizmetleri numaralarını kaydettim. Otomatik reddet' e ekledim. Aradıklarında sistem otomatik reddediyor. Bunu da öyle android falan değil normal eski ebem dedem telefonuyla bile yapabiliyorum. Bugüne kadar işimi görmeyecek bir çağrıyı da cevaplamadım :D Bana soru sormak için arayanları ben soru yağmuruna tutuyorum afallayıp kalıyorlar kem küm deyip yönlendiriveriylar :D
Google+ Plus ta (+ pılas okunur) Paylaş
....................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................
FoRuMa ReSiM - ViDeO NaSıL EkLeNiR BiLMiYoRSAnIz >> Buraya tıklayınız...


BeciKoyu.Com u BEĞENMEK için TIKLA : >>>

....................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................

Kullanıcı avatarı
AbdullahSAHIN
Mesajlar: 2143
Kayıt: 28 May 2008 10:18
Nerelisiniz: Beciköyü
HTML Bilgisi: Kötü
Hangi Takımı Tutuyorsunuz: Beci United Spor
eMail: abdullahsahin@becikoyu.com
Konum: Karaman
İletişim:

Re: Müşteri Hizmetlerine Ulaşma

Mesajgönderen AbdullahSAHIN » 13 Şub 2015 15:00

Sizin yöntemde güzelmiş ulaşmalarına engel koymak Ama sizin onlara ulaşmak için zamanınız yoksa bu sorun esaslı bir sorundur......
Yönteminizi sevdim Soruya soruyla karşılık verme yani :D
Benim de zaman zaman başvurduğum 2 :P yöntemdir
1. Sebep: Karşılık olarak benim sorduğum sorunun cevabı; sorulan soruya doğrudan verilecek bir cevaptan daha etkili ve kestirmesidir.
2. Sebep: Bazen sorulan soru bir tuzaktır. Sonunun nereye varacağını kestirirsin Doğrudan cevap verirsen tuzağa düşmüş olursun. Cevap vermezsen kaçmakla suçlanma durumuna düşersin. Böyle bir durumda; -eğer varsa- karşılık olarak başka bir soru sormakla; hem karşı tarafın kurduğu tehlikeli tuzaktan kurtulmuş ve hem de elinden tüm avantajını elinden almış ve hatta kendi kurduğu tuzağa düşmesini sağlamış olursunuz. Çoğu durumda; karşılık olarak sizin sorduğunuz akıllıca soru; Müşteri Hizmetlerinden yada doğrudan telefonla satış yapan firma elemanları size sorulan sorunun sorulma ve dolayısıyla cevaplanma gereğini ortadan kaldırır. Artık ilk sorunun da cevabının da bir anlamı kalmamıştır. :lol:

Örnek:Babamı asla tuzağa düşüremezsiniz ;)
Google+ Plus ta (+ pılas okunur) Paylaş


“BANKALAR” sayfasına dön

Kimler çevrimiçi

Bu forumu görüntüleyen kullanıcılar: Hiç bir kayıtlı kullanıcı yok ve 1 misafir